Ο Μάριος Πιερή και ο Γεώργιος Γεωργίου θα είναι ο νέος Επίτροπος και ο νέος βοηθός Επίτροπος Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων αντικαθιστώντας τους Γιώργο Μιχαηλίδη και Πέτρο Γαλίδη, αντίστοιχα, των οποίων η θητεία έληξε.
Αναλυτικότερα, το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, (24 Ιουνίου 2026), αποφάσισε τον διορισμό του κ. Μάριου Πιέρη ως Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του κ. Γεώργιου Γεωργίου ως Βοηθού Επιτρόπου Ρυθμίσεως Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων, για χρονική περίοδο έξι ετών.
Ο Μάριος Πιερή έχει εκτεταμένη διοικητική και συμβουλευτική εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής, με έμφαση στην τεχνολογία πληροφοριών υγειονομικής περίθαλψης. Ως επικεφαλής πληροφορικής στο Ογκολογικό Κέντρο της Τράπεζας Κύπρου, είχε σημαντική συμβολή στον στρατηγικό σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων πληροφορικής που διασφάλιζαν την εμπιστευτικότητα και την ακεραιότητα των δεδομένων.
Με σπουδές στον τομέα της Βιοϊατρικής Μηχανικής στο Πανεπιστήμιο Marquette και μεταπτυχιακό τίτλο στην Προηγμένη Πληροφορική από το Πανεπιστήμιο Κύπρου, ο κ. Πιερη διαθέτει σειρά επαγγελματικών πιστοποιήσεων, συμπεριλαμβανομένου του Certified ISO/IEC 27001 Lead Implementer και του Certified Data Protection Officer.





