25.9 C
Cyprus
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
More

    Η Blizzard σκέφτεται να φέρει το World Of Warcraft στο iPhone

    Σε μία συνέντευξη του στο Eurogamer, ο παραγωγός του World Of Warcraft, John Lagrave, μίλησε για τη σχέση του παιχνιδιού με τις mobile συσκευές, και πιο συγκεκριμένα με την πιθανή σχέση. Είπε ότι η εταιρεία σκέφτεται σε πάγια βάση να μεταφέρει το WoW σε φορητές συσκευές, και πολύ περισσότερο στο iPhone. Δεν θέλουν όμως να προχωρήσουν σε κάτι τέτοιο πριν βρουν έναν τρόπο να κάνουν τη mobile έκδοση τόσο ποιοτική και ενδιαφέρουσα όσο τη desktop έκδοση. Είπε ότι κάποια είδη παιχνιδιών απλά είναι πιο κατάλληλα για κινητά από ότι άλλα, και η Blizzard βρίσκεται ακόμα στο στάδιο του πειραματισμού.

    Δημήτρης Θωμαδάκης
    The Matrix cannot tell you who you are

    Related Articles



    Latest Articles



    Διαβάστε το περιοδικό «ΚΙΝΗΤΗ CY»