Παρατείνεται για ένα μήνα και πιο συγκεκριμένα μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου 2025, η προθεσμία ταυτοποίησης των κατόχων καρτών προπληρωμένης κινητής τηλεφωνίας (SIM), αντί της 10ης Νοεμβρίου που προνοεί η ισχύουσα νομοθεσία.
Η παράταση δόθηκε έπειτα από απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής που υπερψήφισε επείγουσα πρόταση των Βουλευτών Μαρίνου Μουσιούττα και Σταύρου Παπαδούρη, με την οποία με την ζητούσαν να δοθεί επιπλέον χρόνος στους περίπου 200.000 συνδρομητές που δεν έχουν ακόμη ταυτοποιήσει τα στοιχεία τους, παρά τη συμπλήρωση 18 μηνών από τη θέσπιση της σχετικής υποχρέωσης.
Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών, Βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας, μόνο το 50-52% των συνδρομητών έχει προχωρήσει σε ταυτοποίηση. Εξήγησε ότι η παράταση κρίνεται αναγκαία, καθώς πολλές κάρτες χρησιμοποιούνται σε συστήματα συναγερμών, ανελκυστήρες και άλλες υπηρεσίες ζωτικής σημασίας, οι οποίες θα επηρεάζονταν από ενδεχόμενη διακοπή λειτουργίας. «Δίνουμε ένα μήνα περιθώριο, ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία, χωρίς να υπάρξει περαιτέρω παράταση», σημείωσε χαρακτηριστικά.





